Enduro 

obr

KTM Freeride E-XC

Motor ............. elektromotor

Výkon ............ 16 kW / 4500 rpm

Kr.moment ... 42 Nm / 0rpm

Hmotnost ..... 110 kg

Kapacita baterie ... 2600 Wh

Doba nabíjení ....... 100% = 80 min ... 80% = 50 min

Nabíjecí napětí ..... 230V / 50Hz

Nabíjecí proud ...... 10A / Rychlonabíjení 13A 

 

 

 
 
obr

KTM 250 Freeride R

Motor  ............ 1-válec, 2-takt

Obsah ........... 249 ccm

Hmotnost  .... 92 kg

Motor 2-válec,4-taktní,V75°
Zdvihový objem 999 ccm
Vrtání / zdvih 101 / 62,4 mm
Výkon (typizovaný) 85 kW / 9000 ot/min
Max. točivý moment 97 Nm / 7000 ot/min
Kompresní poměr 11,5:1
Starter Elektrický startér
Převodovka 6 stupňová
Příprava paliva Vstřikování, Keihin EFI
Rozvody 4 ventily, DOHC
Mazání tlakové oběžné, se dvěma čerpadly
Motorový olej Motorex  10W50
Primární převod 35:67
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 5/16“
Chlazení kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulické ovládání
Řídící jednotka Keihin EMS
Podvozek  
Rám Chrom-molybdenový, trubkový rám
Podsedlový rám Hliníkový 7020
Řídítka Hliníková Ø 28mm
Přední pérování WP-USD Ø 48mm
Zadní pérování WP-Monoshock
Zdvin pérování Přední / Zadní 160 / 180 mm
Brzda přední 2x Radiální Brembo, 4-pístková, Ø kot.305mm
Brzda zadní Brembo 2-pístková, Ø kot.240mm
Ráfek přední / zadní 3,50 x 17“ / 5,5 x 17“
Pneumatika přední / zadní 120/70-17“  /  180/55-17“
Sekundární převod 17:41
Akumulátor 12V / 11,2 Ah
Tlumivky výfuku Ušlechtilá ocel s řízeným katal.
Úhel hlavy řízení 65,6°
Rozvor 1 510 ±15 mm
Světlá výška - nezatížen 195 mm
Výška sedla 875 mm
Objem nádrže cca. 15 litrů / 3,7 litru rez.
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 189 kg
 

 
 
obr

KTM 350 Freeride

Motor  ............ 1-válec, 4-takt

Obsah ........... 350 ccm

Hmotnost  ...... 99 kg

Motor 1-válec, 4-taktní motor
Zdvihový objem                           349,7 ccm
Vrtání / zdvih 88/57,5 mm
Starter Elektrický starter
Převodovka 6 stupňová
Karburátor(y) Keihin elektr. vstřikování s EPT (Elektr. Power Trottle)
Rozvody 4 V/ DOHC
Mazání tlakové oběžné, se dvěma čerpadly
Motorový olej Motorex Fullsynthetisch SAE 10W-60
Primární převod 24:73
Řetěz X-Ring-Kette 5/8 x 1/4
Chlazení                                             kapalinové
Spojka hydraulickým ovládáním
Zapalování Keihin EMS
Podvozek  
Rám Ocel / hliník
Řídítka Hliníková,
Přední pérování WP 4357 MXMA
Zadní pérování WP 4618 PDS DCC
Zdvin pérování přední / zadní 250/260 mm
Brzda přední 240 mm
Brzda zadní 210 mm
Sekundární převod 11:48
Akumulátor 12V / 8,6 Ah
Úhel hlavy řízení 67°
Rozvor 1418 ± 10 mm
Světlá výška - nezatížen 325 mm
Výška sedla 895 mm
Objem nádrže 5,5 L
Pohotovostní hmotnost - bez paliva 99 kg
 

 
 
obr

KTM 125 EXC ... ( foto Six-Day model )

Motor  ........... 1-válec, 2-takt

Obsah  ......... 124,8 ccm

Hmotnost ..... 94 kg

Motor 1-válec, 2-taktní
Zdvihový objem 124,8 ccm
Vrtání / zdvih 54 / 54,5 mm
Starter Startovací páka
Převodovka 6 - stupňová
Karburátor(y) Keihin PWK 36 S AG
Rozvody TVC
Mazání Směs olej - benzín v poměru 1:60
Motorový olej 0,7 L Motorex SAE 15W50
Primární převod 23:73
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4
Chlazení Kapalinové chlazení
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Kokusan
 
Podvozek  
Rám Centrální trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Neken, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300 / 335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" , 2.15 x 18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21"; , 120/90-18"
Sekundární převod 14:50 (13:50)
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5° 
Rozvor 1.471±10 mm
Světlá výška - nezatížen 355 mm
Výška sedla 960 mm
Objem nádrže cca. 9,5 L
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 94 kg
 
obr

 
 
obr

KTM 200 EXC

Motor  ........... 1-válec, 2-takt

Obsah  ......... 193 ccm

Hmotnost ..... 99 kg

Motor 1-válec, 2-taktní
Zdvihový objem 193 ccm
Vrtání / zdvih 64 / 60 mm
Starter Startovací páka
Převodovka 6 - stupňová
Karburátor(y) Keihin PWK 36 S AG
Rozvody TVC
Mazání Směs olej - benzín v poměru 1:60
Motorový olej 0,7 L Motorex SAE 15W50
Primární převod 23:73
Řetěz X-kroučkový 5/8 x 1/4
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Kokusan
 
Podvozek  
Rám Centrální trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Neken, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300 / 335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" ; 2,15 x 18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21" ; 120/90-18"
Sekundární převod 14:45
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1471±10 mm
Světlá výška - nezatížen 355 mm
Výška sedla 960 mm
Objem nádrže cca. 9,5 litru
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 99 kg
 

 
 
obr

KTM 250 EXC

Motor  ............ 1-válec, 2-takt

Obsah  .......... 249 ccm

Hmotnost  ..... 102 kg

Motor 1-válec, 2-taktní motor
Zdvihový objem 249 ccm
Vrtání / zdvih 66,4/72 mm
Starter Startovací páka + el. starter
Převodovka 6-stupňová
Karburátor Keihin PWK 36 S AG
Rozvody Retez
Mazání Směs olej-benzín v poměru 1:60
Motorový olej 0,7 L Motorex SAE 15W50
Primární převod 26:72
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4"
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Kokusan digital
 
Podvozek  
Rám Trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Neken, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300 / 335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" / 2,15x18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21" / 140/80-18"
Sekundární převod 13:50 (14:50 )
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1482±10 mm
Světlá výška - nezatížen 355 mm
Výška sedla 960 mm
Objem nádrže cca. 9,5 litru
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 102 kg
 

 
 
obr

KTM 300 EXC

Motor  ........... 1-válec, 2-takt

Obsah  ......... 293 ccm

Hmotnost ..... 102 kg

Motor 1-válec, 2-taktní
Zdvihový objem 293 ccm
Vrtání / zdvih 72/72 mm
Starter Startovací páka, e-startér
Převodovka 6-stupňová
Karburátor(y) Keihin PWK 36 S AG
Rozvody TVC
Mazání Směs olej-benzín v poměru 1:60
Motorový olej 0,7 L Motorex SAE 15W50
Primární převod 26:72
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4"
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Kokusan digital
 
Podvozek  
Rám Trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Neken, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300 / 335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" / 2,15x18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21" / 140/90-18"
Sekundární převod 13:50 (14:50 )
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1482±10 mm
Světlá výška - nezatížen 355 mm
Výška sedla 960 mm
Objem nádrže cca. 9,5 L
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 102 kg
 

 
 
obr

KTM 250 EXC-F

Motor .. .......... 1-válec, 4-takt

Obsah  .......... 249,9 ccm

Hmotnost  ..... 105,5 kg

Motor 1-válec, 4-taktní
Zdvihový objem 249,9 ccm
Vrtání / zdvih 78/52,3 mm
Starter Startovací páka a e-starter / 4 Ah
Převodovka 6-stupňová
Příprava paliva El. vstřikování
Mazání Tlakové oběžné , 2 pumpy
Motorový olej 1,1 L Motorex Cross Power 10W/50
Primární převod 24:73
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4"
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Kokusan digital
 
Podvozek  
Rám Trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Magura, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300/335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" / 2,15x18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21" / 120/90-18"
Sekundární převod 14:52 (13:52)
Akumulátor 4 Ah
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1482±10 mm
Světlá výška - nezatížen 345 mm
Výška sedla 970 mm
Objem nádrže cca. 9,2 Litrů
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 105,5 kg
 

 
 
obr

KTM 350 EXC-F ... ( foto Six-Day model )

Motor ............ 1-válec, 4-takt

Obsah .......... 349,7 ccm

Hmotnost ..... 107 kg

Motor  1-válec, 4-takt                                                   
Zdvihový objem 349,7 ccm
Vrtání / Zdvih 88/57,5 mm
Startování Startovací páka + el. starter / 4 Ah
Převodovka 6-stupňová
Příprava směsi El. vstřikování
Mazání Tlakové oběžné, 3 čerpadla
Primární převod 24:73
Sekundární převod 14:52 (13:52)
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v ol.lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Keihin EMS
   
Podvozek  
Rám Trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řidítka Neken, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvih pérování přední / zadní 300/335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21“ / 2,15 x 18“ Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21“ / 140/80-18“
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1482±10 mm
Světlá výška - nezatížen 345 mm
Výška sedla 970 mm
Objem nádrže cca. 9 L
Hmotnost - bez paliva 107 kg
 
obr

 
 
obr

KTM 450 EXC

Motor  ........... 1-válec, 4-takt

Obsah .......... 449,3 ccm

Hmotnost ..... 111 kg

Motor 1-válec, 4-taktní
Zdvihový objem 449,3 ccm
Vrtání / zdvih 95 x 63,4 mm
Kompresní poměr 11,8:1
Starter Startovací páka a E-starter / 4 Ah
Převodovka 6-stupňová
Příprava paliva El. vstřikování
Rozvody 4 V / OHC
Mazání Tlakové oběžné mazání se třemi čerpadly
Primární převod 32:76
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4"
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Keihin EMS
 
Podvozek  
Rám Trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Neken, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300/335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" / 2,15x18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21" / 140/80-18"
Sekundární převod 14:52 (13:52 )
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1482±10 mm
Světlá výška - nezatížen 345 mm
Výška sedla 970 mm
Objem nádrže cca. 9 L
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 111 kg
 

 
 
obr

KTM 500 EXC

Motor  ........... 1-válec, 4-takt

Obsah  ......... 510,4 ccm

Hmotnost ..... 111 kg

Motor 1-válec, 4-taktní
Zdvihový objem 510,4 ccm
Vrtání / zdvih 95/72 mm
Kompresní poměr 11,8:1
Starter Startovací páka a E-starter / 4 Ah
Převodovka 6-stupňová
Příprava paliva El. vstřikování
Mazání Tlakové oběžné mazání se dvěma čerpadly
Primární převod 32:76
Řetěz X-kroužkový 5/8 x 1/4"
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Keihin EMS
 
Podvozek  
Rám Centrální trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Magura, hliníková
Přední pérování WP USD Ø 48 mm
Zadní pérování WP PDS mono shock
Zdvin pérování přední / zadní 300/335 mm
Brzda přední Kotoučová Ø 260 mm
Brzda zadní Kotoučová Ø 220 mm
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21" / 2,15x18" Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90-21" / 140/80-18"
Sekundární převod 14:50 (13:50 )
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1482±10 mm
Světlá výška - nezatížen 345 mm
Výška sedla 970 mm
Objem nádrže cca. 9,5 L
Pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 111 kg